CRM sistēma
CRM sistēma – efektīvi, inovatīvi, ērti
Par CRM priekšrocībām dzirdējuši daudzi, taču kas ir CRM sistēma nav zināms ikvienam. Pats nosaukums CRM ir šifrēts kā sakaru ar klientu pārvaldība (angl. Customer Relationship Management), tāpēc CRM funkcijas visbiežāk tiek saistītas ar komunikācijas ieviešanu: mārketinga aktivitātes , auksti zvani, aktīva pārdošana, atgriezeniskās saites atbalstss un problēmu risināšana.
CRM sistēma nav tikai vide, kurā var uzglabāt un krāt informāciju vai iestatīt automātiskus atgādinājumus. Mūsdienu sistēmas nodrošina iespēju veikt pilnībā automātiski dažādas mārketinga darbības un pat pārdošanu. Biznesa prakse un IT tehnoloģijas apvienojas, lai būtu iespēja sinhronizēt dažādus procesus un ikdienas darbību organizēt efektīvāk – sistēma ļauj līdz vissīkākajām detaļām plānot gan darba grafiku, gan resursu izmantošanu, ātri reaģēt uz situācijas izmaiņām.
CRM sistēmas: kas tās un kā tās var palīdzēt jūsu biznesam?
Runājot par CRM sistēmām var atšķirt šauru koncepciju, kurā CRM sistēma tiek uztverta kā programmatūras aprīkojums. Un faktiski mūsdienu CRM sistēmas parasti ir taustāmas lietotājam kā datorprogrammas, kurās lietotājs var ātri un ērti ievadīt un izgūt informāciju, pārvaldīt datus, sagatavot atskaites un prognozes, veikt dažādas mārketinga darbības un iegūt deleģētus uzdevumus no vadītāja. Daudzi cilvēki, kas jau strādā ar sistēmu, pat nenojauš, ka aiz skaidras un vienkāršas darbvirsmas slēpjas sarežģītas integrācijas un loģiski savienojumi, kas ir CRM sistēmas efektivitātes būtība.
Vērtējot to plašāk, CRM sistēma ir biznesa modelis – sistēmā tiek plānoti un ieviesti dažādi procesi. Sistēmu var izmantot individuāli, piemēram, vienā uzņēmumā to var izmantot, lai dalītos darbā starp kolēģiem, bet citā veiktu noliktavas bilances uzskaites funkcijas. Universāla pielāgošana ir ļoti svarīga, jo uzņēmumiem visvairāk noder CRM sistēmas saturs, nevis forma.
Daudziem mūsdienu uzņēmumiem ir grūti iedomāties savu darbību bez CRM sistēmas vai dažām tās funkcijām. Ja pirms desmit gadiem par šādiem risinājumiem domāja tikai lielas organizācijas, šodien CRM sistēmas priekšrocības var gūt uzņēmumi, kuros strādā tikai daži darbinieki, un augošs uzņēmums, kas apvieno desmitiem kolēģu komandu. Uzņēmējdarbībai CRM sniedz daudzas priekšrocības, kuras var iedalīt šādās grupās:
- Efektīva komunikācija: informācijas vākšana, koplietošana, uzdevumu deleģēšana utt.;
- Precīza plānošana: iespēja plānot laiku, cilvēku un citus resursus, finanses utt.;
- Ātrāka risinājumu ieviešana: uzdevumu deleģēšana, informācijas nodrošināšana, iespēja sazināties ar darbiniekiem attālināti;
- Ātra problēmu risināšana: mazs reakcijas laiks, automātiska informācijas saņemšana utt.;
- Samazināta darba slodze: atkārtotu uzdevumu automatizācija, automātiska datu atlase utt.;
- Kļūdu riska mazināšana: automatizēti procesi, darbība reāllaikā utt.;
Hanna CRM programmas priekšrocības salīdzinājumā ar bezmaksas CRM programmām
Hanna CRM biznesa vadības sistēma ļauj optimizēt biznesa procesu. Tas nozīmē, ka, strādājot ar sistēmu, bizness var sasniegt labākus rezultātus par vienām un tām pašām izmaksām. Piemēram, sakaru ar klientu pārvaldība, kas ir viena no sistēmas funkcijām, atvieglo un padara efektīvāku informācijas pārvaldību, pasūtījumu administrēšanu un komunikāciju. Tas viss nodrošina ievērojamas konkurences priekšrocības, un, lai sasniegtu līdzīgu rezultātu bez CRM sistēmas, būtu nepieciešami daudz vairāk cilvēkresursu.
Tirgū ir daudz dažādu CRM sistēmu, tāpēc, izvēloties, jums jāņem vērā vissvarīgākie aspekti. Tiek piedāvāta atšķirīga sistēmas aplikšana ar nodokļiem :
- Bezmaksas CRM sistēmas ir pilnīgi bezmaksas sistēmas, kas pelna naudu no reklāmas. Tomēr darbs ar tām bieži ir diezgan grūts, un reklāmas informācija novērš uzmanību, nav iespēju sistēmu individualizēt.
- Maksas CRM sistēmas ir izstrādātas, ņemot vērā praktiskas priekšrocības un ērtību lietotājam, un tās var mainīt un modificēt, personalizēt un papildināt ar integrācijām.
Bezmaksas CRM sistēmas var izmantot kā testa versijas vai kā pagaidu risinājumu, taču normāla darbība un CRM priekšrocību izmantošana ir iespējama tikai izvēloties kvalitatīvu apmaksātu CRM sistēmu.
Hanna CRM priekšrocības salīdzinājumā ar bezmaksas CRM programmām ir acīmredzamas.
- Pirmkārt darbvirsma ir izveidota tā, lai to varētu ērti izmantot, informācija ir skaidri parādīta, un tajā nav liekas vai reklāmas informācijas.
- Hanna CRM ir tiešsaistē, nav nepieciešama instalēšana, tāpēc netiek izmantoti datortehnikas resursi.
- Hanna CRM var pielāgot individuālām biznesa vajadzībām, vēl vairāk paplašinot pielietojuma jomu. Bezmaksas sistēmām šīs iespējas nav, tās parasti ir pilnīgi nesaderīgas ar nepieciešamo integrāciju un papildu funkcionalitāti.
- Hanna CRM glabājamā informācija ir droša un citiem nepieejama, izvēloties bezmaksas sistēmas, nekad nav skaidrs, kur un kā tika glabāta svarīga biznesa informācija.
- Sistēma ir vienkārša, tāpēc tās izmantošanai nav nepieciešamas īpašas zināšanas. Apmācība tiek nodrošināta uzstādīšanas laikā, kā arī pastāvīga apkalpošana un konsultācijas lietošanas laikā. Bezmaksas sistēmu izstrādātāji reti iegulda savu laiku un pūles lietotājdraudzīgumā un vienkāršībā,atbildība par instalēšanas un darba palaišanas posmiem tiek pārcelta uz lietotāja pleciem.
Hanna CRM biznesa vadības sistēma
Hanna CRM biznesa vadības sistēma ir veidota tā, lai to būtu viegli un vienkārši lietot. Sistēmas funkcijas ir daudzpusīgas, tāpēc pamata versija atbilst daudzu uzņēmējdarbības jomu vajadzībām un ir vienlīdz piemērota gan tirdzniecības, gan pakalpojumu uzņēmumiem.
Izvēlēties Hanna CRM ir vērts dēļ vairāku iemeslu:
- Programma tiek pastāvīgi uzturēta un uzlabota, tiek instalēti atjauninājumi;
- Tiek nodrošināta nepārtraukta uzturēšana un atbalsta garantija;
- Viegli lietojama un skaidra informācija atvieglo instalēšanas un sistēmas darbības soļus;
- Nav papildus izmaksu par datortehniku vai citu aprīkojumu,s, dati sistēmā ir pasargāti no zādzībām;
- Iespēja sistēmu pielāgot individuālām vajadzībām, izveidot integrācijas un papildu funkcionalitātes;
- Elastīga un skaidra cenu noteikšana.
Projektu vadības sistēma
Lai gan CRM sistēma izceļās ar daudz plašāku funkcionalitāti, to bieži izvēlas kā instrumentu projektu vadībai. Projektu vadība ir viena no būtiskākajām CRM funkcijām, kas ir svarīga jebkura biznesa uzņēmuma ikdienas darbībā. Projekta vadības modulis ir viegli pielāgojams dažādu uzdevumu plānošanai un īstenošanai.
Projekta vadības sistēma ir svarīga, jo tā aptver visu plānošanas procesu: darbības, mērķus, cilvēkresursus, finanšu, laika un citus resursus, situācijas analīzi un izmaiņas, kas nepieciešamas, lai veiksmīgi sasniegtu mērķus. Hanna CRM projekta vadības funkcija ir integrēta ar citām sistēmas funkcionalitātēm. Tas ietaupa laiku un atvieglo nepieciešamo resursu piešķiršanu tur, kur tie visvairāk nepieciešami un kad visvairāk nepieciešami.
Hanna CRM izmanto populāru un plaši pazīstamu Ganta diagrammas metodi. Tas ir ērts veids, kā uzraudzīt projekta gaitu, veikt plānošanas darbības un veikt kontroli. Projekta vadības sistēma ir ne tikai telpa ērtai projekta plānošanai un vadībai, funkcionālos rīkus var izmantot, lai identificētu kļūdas, paredzētu iespējamās problēmas un savlaicīgi tās novērstu.
Pārdošanas vadības sistēma
Vēl viena ļoti vērtēta CRM sistēmas funkcionalitāte ir pārdošanas vadība. Šī darbība ir svarīga daudziem uzņēmumiem ar aktīviem pārdošanas departamentiem, kuri ir tieši atbildīgi par ieņēmumu radīšanu. Hanna CRM funkcijas ļauj daudz efektīvāk pārvaldīt pārdošanu, automatizēt dokumentu saskaņošanas procesus, automātiski sniegt noteiktu informāciju un veikt darbības, kas nepieciešamas, lai sazinātos ar klientiem.
Pārdošanas vadības sistēma nodrošina, ka visa pieejamā klientu informācija ir viegli atrodama un savlaicīgi pieejama. Balstoties uz komunikācijas un pirkumu vēsturi un ieskatus, atbildīgais vadītājs var precīzāk formulēt piedāvājumu un efektīvāk realizēt pārdošanu. Viegla un ātra informācijas paziņošana ir viena no vissvarīgākajām funkcijām, kas novērš nepatikšanas, samazina kļūdu risku aktīvajā pārdošanas nodaļā un ļauj efektīvi sazināties ar klientiem. Turklāt tirdzniecības nodaļās ir lielāka darbinieku mainība, un pārdošanas vadības sistēma ļauj novērst informācijas zudumu personāla maiņas dēļ.
Klientu vadības sistēma
Klientu vadības sistēma nodrošina vienmērīgu darbību. Hanna CRM ļauj viegli un ērti uzrādīt informāciju, klientam vairs nav jāmeklē norīkotā vadītāja kontakti vai jāatkārto informācija. Klientu vadības sistēma darbojas, izmantojot viena lodziņa principu, kas nozīmē, ka ikviena klienta pieprasījums, ierosinājums vai sūdzība tiek reģistrēta tieši sistēmā un tikai vēlāk tiek piešķirta atbildīgajam darbiniekam, un uz to attiecīgi tiek atbildēts. Tas ļauj veikt šo darbu efektīvāk un ātrāk, padarot klientam ērtāku saziņu ar preču vai pakalpojumu piegādātāju.
Hanna CRM sistēmas iespējas aptver visus biznesa procesus un ļauj efektīvi plānot resursus un viedā veidā pārvaldīt attiecības ar klientiem. Funkcijas, kas pielāgojas uzņēmuma darbības specifikai, automatizē procesus – tas ir uzņēmuma ieguvums: tas ietaupa darbinieku laiku, apkopo svarīgus datus un viegli sagatavo pārskatus lēmumu pieņemšanai. Uzņēmuma darbība tiek optimizēta, optimāli izmantojot visus pieejamos resursus un iespējas.
Hanna CRM sistēmas cena
Hanna CRM sistēma ir gatava darbam un universāli pielāgojama dažādām tirgus aktivitātēm. Programmas cenā ietilpst ne tikai pati sistēma, bet arī instalēšana, apmācība, sistēmas atbalsts, atjaunojumi utt. Elastīga cenas noteikšanas ļauj savā darbībā Hanna CRM sistēmu izmantot kā maziem un vidējiem tā arī lieliem uzņēmumiem.
Hanna CRM noma. Ļoti ērts veids, kā izmantot sistēmu, neieguldot lielu summu. Īre nodrošina iespēju īrēt darbavietas sistēmā, tāpēc nomas cena ir atkarīga no lietotāju skaita – skaidra, ērta un praktiska cenu noteikšana.
CRM sistēmas instalēšana
Hanna CRM instalēšana ir vienkāršs un ātrs process. Tas ir ļoti svarīgi, jo tas nodrošina darbinieku vieglāku pielāgošanos izmaiņām organizācijā, vienmērīgāku darba sākšanu ar sistēmu. Sistēmas uzstādīšana ir sadalīta vairākos posmos:
- Iniciācijas fāze ir pirmā. Tās laikā ir svarīgi noskaidrot uzņēmuma vajadzības, novērtēt lietotāju skaitu, izvēlēties pirkt vai īrēt sistēmu, paredzēt lietotāju tiesības utt. Tās daudzas darbības, kuras, pienācīgi apsverot, nākotnē neradīs problēmas. Instalētājs palīdz pieņemt svarīgus lēmumus un īstenot uzdevumus, kā arī vajadzības gadījumā var veikt arī dažādas izmaiņas, kas saistītas ar sistēmas funkcionalitāti un integrāciju.
- Otrais ir uzstādīšanas posms. Tas ir periods, kura laikā sistēma tiek sagatavota darbam. Pēc nepieciešamo izmaiņu veikšanas tās tiek testētas, darbinieki tiek iepazīstināti ar sistēmas iespējām un darbības principiem. Darbs ar CRM sistēmu, it īpaši, ja uzņēmums to iepriekš nav izmantojis, ir diezgan būtiskas izmaiņas, tāpēc ir svarīgi pienācīgi sagatavot darbiniekus – lai viņi varētu vieglāk un ātrāk pielāgoties.
- Pēdējais posms tiek saukts par atbalstu. Tās periods nav noteikts un ir atkarīgs no uzņēmuma vajadzībām. Šajā posmā uzņēmums strādā ar sistēmu, izmanto tās funkcijas, var jebkurā laikā paplašināt funkcionalitāti vai veikt nepieciešamās integrācijas. Atbalsta laikā sistēma tiek pastāvīgi pilnveidota, tāpēc lietotāji saņem nepieciešamos atjauninājumus – tāpēc sistēma pielāgojas mainīgajai situācijai.
Ja jūs meklējat uzticamu un ērtu rīku, lai pārvaldītu biznesa ikdienas procesus, vispiemērotākā ir CRM sistēma. Daudzi pētījumi un analīzes apstiprina, ka kopš darba sākšanas ar CRM sistēmu organizācijās ir novērotas pozitīvas izmaiņas, aug produktivitātes rādītāji un uzlabojas uzņēmuma efektivitāte.
Hanna CRM ir izvēle mūsdienu biznesam, kas lieliski atbilst dažādām vajadzībām. Daudzpusība ir viena no vērtētākajām funkcijām, kas ir svarīga jebkurai CRM sistēmai. Jo daudzpusīgāka ir sistēma, jo vieglāk to izmantot un pielāgoties konkrētam gadījumam, kas nozīmē iespēju uzstādītājam piedāvāt elastīgu cenu. Darbība online režīmā un vienkāršs uzstādīšanas process, kā arī iespēja iznomāt Hanna CRM sistēmu ir arī svarīgas priekšrocības, kuras augsti novērtē mazie un vidējie uzņēmumi. Un lielas organizācijas izvēlas Hanna CRM, pateicoties skaidrai pārvaldībai un plašai funkcionalitātei, kā arī attīstības iespējām un savietojamībai ar citām sistēmām.