Kā uzturēt pareizus sakarus ar uzņēmuma klientiem?Zemāk >

Our Mission

Pārdodu IT risinājumus. Nesen lielā darba apjoma dēļ es palaidu garām iespēju rūpēties par esošajiem klientiem un savlaicīgi izpildīt viņu pieprasījumus. Tā rezultātā es zaudēju ilgtermiņa klientus. Kā es varu efektīvāk plānot darbu un apmierināt klientu cerības?
Risinājums:
Hanna CRMprogramma ir rīks attiecību ar klientiem pārvaldīšanai - ar šo programmu jūs varat efektīvāk pārvaldīt klientus. Izpildiet šos padomus, lai uzturētu labas attiecības ar klientiem.

Our Vision

Alternative Text

1.

Krājiet informāciju

Sakaru ar klientu pārvaldībā liela ietekme var būt pat mazākajai detaļai par klientu. Modulis Kontakti ļauj apkopot visu informāciju par klientu un skatīt visu ar klientu saistīto vēsturi. Izveidojiet klienta profilu un vienuviet skatiet visus uzdevumus, projektus, objektus, iespējas, rēķinus, priekšapmaksas, maksājumus, izdevumus, līgumus un incidentus. Turklāt jūs varat arhivēt visu e-pasta saziņas vēsturi un piekļūt tai jebkurā laikā, izmantojot klienta karti.

2.

Plānojiet savas darbības

Modulis Uzdevumi ir paredzēts, lai plānotu darbības un darbu, kas saistīti ar jūsu klientu, lai jūsu klients justos svarīgs un viņa cerības tiktu savlaicīgi izpildītas. Ieplānojiet zvanus, vēstules, sapulces - sistēma jums atgādinās par gaidāmo uzdevumu! Uzdevumu modulis tāpat nodrošina arī to, ka jūs nenokavējat termiņus.

Alternative Text
Alternative Text

3.

Pārvaldiet laiku

Plānojiet savu darba kārtību, lai nodrošinātu augstu pakalpojumu kvalitāti. Kalendāra modulis palīdzēs efektīvāk pārvaldīt savu laiku -redzēsiet ieplānotos uzdevumus dienai, nedēļai vai mēnesim. Ērtības labad varēsiet sinhronizēt CRM kalendāru ar Google kalendāru, lai varētu piekļūt kalendāram, neatrodoties darbā ar savu mobilo tālruni.

4.

Arhivējiet vēstules

Hanna CRM programmu Jūs varat integrēt ar savu e-pastu - tad klienta profilā redzēsiet visu e-pasta saziņas vēsturi. Pārliecinieties, ka katra detaļa, kuru apspriežat ar klientu, ir viegli un ātri pieejama.

Alternative Text
Alternative Text

5.

Izsekojiet zvanus

Hanna CRM programma ir integrēta ar telefoniju - vēl ērtāk pārvaldīt zvanus! Jūs redzēsiet pilnu jūsu un klienta zvanu saziņas vēsturi un to izkārtojumu. Saņemot zvanu programma uzreiz atpazīs, kurš klients jums zvana - jums vairs nebūs jāuztraucas par tā cilvēka vārdu, kurš jums piezvanīja, un klients priecāsies, ka atceraties viņa vārdu. Turklāt lietotne parādīs atgādinājumu, ja nokavējāt svarīgu zvanu un neatkārtojāt numuru.

6.

Komunicējiet operatīvi

Komunicējot ak klientu svarīga operavitāte. Modulis Servis palīdz ātri un efektīvi atrisināt klientiem radušās problēmas. Izveidojiet vaicājumus un nosūtiet atbildes klientiem - varat sagatavot atbilžu veidnes. Starp citu, šo moduli var integrēt ar jūsu pastu - tādā gadījumā pieprasījumi tiks izveidoti automātiski.

Alternative Text

Atbalstoties uz šīm darbībām,nodrošināsiet vienmērīgāku saziņu ar klientu.

Vēlaties izmēģināt vai pasūtīt?


Atklājiet Hanna CRM priekšrocības 30 dienas bez maksas!

Izmēģināt bezmaksas