Kā izveidot mērķus un izsekot to progresu.
Zemāk >

Our Mission

Es strādāju uzkopšanas pakalpojumu uzņēmumā un vadu pārdošanas komandu. Pēdējā laikā komanda strādā diezgan bezmērķīgi - trūkst skaidrības par to, uz ko mēs tiecamies. Kā Hanna CRM palīdzētu novērst šādu situāciju?

Risinājums:
Hanna CRM programma ir pielāgota darbības uzlabošanai un analīzei. Mēs kopīgojam ieteikumus par to, kādas darbības varat veikt, lai atrisinātu aprakstīto problēmu.

Our Vision

Hanna CRM tikslų nustatymas

1.

Izveidojiet mērķus

Izmantojot Hanna CRM, jūs varat izvirzīt darbiniekiem mērķus un izsekot viņu progresu. Nosakiet, cik daudz uzdevumu, konvertētu klientu, līgumu utt. darbiniekiem jāievieš noteiktā laika periodā un sekojiet līdzi viņu progresam laika gaitā, Izmantojot mērķu izsekošanas moduli.

2.

Plānojiet savas darbības

Uzdevumu plānošana palīdz izveidot darbību secību, kas jāveic, lai sasniegtu savu mērķi. Piemēram, jūsu mērķis ir 5 sapulces nedēļā, tas nozīmē, ka CRM kalendārā jābūt 5 ieplānotiem jūsu sapulces veida uzdevumiem.

Hanna CRM veiksmų planavimas
Hanna CRM pasiektų tikslų ataskaita

3.

Fiksējiet zvanus un vēstules

Hanna CRM programma ir integrēta ar e-pastu un telefoniju. Šeit jūs varat redzēt zvanu žurnālu un pilnu saziņas pa e-pastu vēsturi klienta profilā. Pārskatu modulī var redzēt darbinieku apkopoto ienākošo / izejošo zvanu un saņemto / nosūtīto vēstuļu skaitu.

4.

Konvertējiet klientus

Programmā Hanna CRM potenciālos klientus varat pārveidot par klientiem. Programma var izšķirt Potenciālo klientu moduli,kurā strādā ar potenciālajiem klientiem, un Kontaktu moduli, kas nodarbojas ar esošajiem klientiem. Ērtākais veids ir tas, ka jūs varat izsekot, cik daudz potenciālo klientu programmā ir pārveidoti par esošajiem klientiem!

Hanna CRM potencialaus kliento konvertavimas
Hanna CRM analitika

5.

Analizējiet

Katrs darbinieks, kurš pieslēdzās pie programmas, vispirms ierauga darbvirsmu, kas grafikā sniedz pārskatu par sistēmā esošajiem datiem. Hanna CRM programma ietver arī daudz atskaites, kas palīdz izsekot sniegumam, izsekot, vai mērķi ir sasniegti.

Mēs iesakām izmantot šīs funkcijas programmā, lai palīdzētu jums noteikt mērķus un pēc tam izsekot to progresu un rezultātus.

Vēlaties izmēģināt vai pasūtīt?


Atklājiet Hanna CRM priekšrocības 30 dienas bez maksas!

Izmēģināt bezmaksas