Kā strādāt ar potenciālajiem klientiem un potenciālajiem pārdošanas darījumiem?
Zemāk >

Our Mission

Strādāju tirdzniecībā, automobiļu nozarē. Pēdējā laikā saskaros ar problēmu- sakarā ar straujo potenciālo klientu skaita pieaugumu ir grūti tos izsekot, zaudēju pārdošanas iespējas. Kā es varu izvairīties no šīs problēmas?

Risinājums:
Hanna CRM jūs varat sadarboties ar potenciālajiem klientiem, pirms viņi kļūst par jūsu reālajiem klientiem. Jūsu gadījumā iesakām ievērot tālāk sniegtos padomus.

Our Vision

Alternative Text

1.

Fiksējiet potenciālos klientus

Izmantojiet moduli Potenciālie klienti, lai glabātu visu pieejamo informāciju par potenciāliem klientiem vienuviet.

Šajā modulī varat aprakstīt jaunu potenciālu klientu vai sekot un papildināt informāciju par esošo potenciālo klientu. Jebkurā laikā varat redzēt potenciālā klienta kontaktinformāciju, kā arī visu ar viņu saistīto vēsturi. Turklāt jūs varat mainīt potenciālo klientu stadijas un Kan ban lentā analizēt, cik potenciālo klientu šobrīd ir kādā stadijā:

2.

Plānojiet uzdevumus

Lai saglabātu stipru sakaru ar potenciālo klientu, izmantojiet Uzdevumu moduli - ar šī moduļa palīdzību plānojiet, kad spert nākamo soli saistītu ar potenciālo klientu. Izveidojiet uzdevumus - zvanus, vēstules, tikšanās - lai nezaudētu potenciālos klientus un jūsu sakars kļūtu par veiksmīgu pārdošanu! Visus ieplānotus uzdevumus un to izkārtojumu tāpat varēsiet redzēt Kalendāra moduļos.

Alternative Text
Alternative Text

3.

Sagatavojiet piedāvājumus

Potenciālie klienti bieži atnes potenciālās pārdošanas iespējas. Programmā esošais modulis Iespējas ļauj fiksēt un izsekot pārdošanas iespējas.

Jūsu ērtībai, aprakstītās iespējas varat konvertēt PDF dokumentā un sūtīt piedāvājumu potenciālajam klientam.

Lai salīdzinātu, cik iespējas ir pieejamas katrā posmā, varat tās apskatīt Kanban lentā.

4.

Izrakstiet rēķinus

Ja pārdošanas process bija veiksmīgs, nākamajā solī izmantojot Rēķinu un priekšrēķinu moduli varat ģenerēt rēķinus. Noklikšķinot dažus taustiņus, no aprakstītām iespējām varat izveidot rēķinu vai priekšrēķinu un nosūtīt to savam oficiālajam klientam!

Alternative Text
Alternative Text

5.

Analizējiet

Visbeidzot, tiklīdz potenciālais klients kļūst par oficiālu klientu, izmantojiet pārskatu moduli, lai analizētu sasniegtos rezultātus. Salīdziniet, cik daudz potenciālo klientu ir kļuvuši par esošajiem klientiem, kurš klientu iegūšanas avots ir visefektīvākais, izsekojiet potenciālo pārdošanas vērtību, iespēju posmus … Izmantojiet pārskatu moduli, lai uzlabotu savus darba rezultātus.

Sekojiet šiem padomiem un atvieglojiet potenciālo klientu un potenciālo pārdošanu pārvaldību izmantojot Hanna CRM.

Vēlaties izmēģināt vai pasūtīt?


Atklājiet Hanna CRM priekšrocības 30 dienas bez maksas!

Izmēģināt bezmaksas