Kā parvaldīt uzņēmuma projektus?
Zemāk >

Our Mission

Es strādāju par projektu vadītāju mēbeļu ražošanas un pārdošanas uzņēmumā. Kā Hanna CRM programma man palīdzētu vadīt projektus?

Risinājums:
Hanna CRM ir darba rīks projektu parvaldībai. Šeit ir daži padomi, kā jūs varat izmantot Hanna CRM, strādājot pie projekta parvaldības.

Our Vision

Alternative Text

1.

Plānojiet un pārvaldiet projektus

Moduļa Projekti mērķis ir plānot projektus un pārvaldīt visu saistīto informāciju vienuviet. Projektu modulī jūs varat piešķirt projektam uzdevumus, objektus, aprēķināt projektam pavadīto laiku, izveidot atskaites punktus, augšupielādēt failus un sagatavot līgumus, reģistrēt incidentus, piešķirt rēķinus un izdevumus un pat redzēt visus e-pastus.saistītus ar projektu, projekta kartē.

Turklāt jūs varat analizēt projekta Ganta diagrammu un redzēt kopējo visu projektu Ganta diagrammu.

2.

Izveidojiet uzdevumus

Lai nodrošinātu vienmērīgu projekta norisi, ir jāplāno darbības. Uzdevumu modulī varat ieplānot ar projektu saistītus uzdevumus un ierakstīt to izpildes termiņus. Jūs varat izveidot atskaites punktus, lai sadalītu projekta uzdevumus.

Alternative Text
Alternative Text

3.

Analizējiet finanses

Kad projekts ir ieviests, jūs varat redzēt projekta vērtību. Moduļi Rēķini un izmaksas ļauj salīdzināt, cik daudz ieņēmumu bija ģenerēts projekta laikā un cik izdevumi. Tāpat varat nosūtīt klientiem rēķinus, kas saistīti ar projektu, veicot tikai dažus pogas klikšķus.

4.

Piefiksējiet rezultātu

Kad projekts ir pabeigts, tā rezultāts kļūst par taustāmu objektu. Modulis Objekti ir paredzēts turpmākam darbam ar projekta ģenerēto rezultātu. Turpmākās darbības un uzdevumus tagad var saistīt ar objektu. Jūs varat norādīt objektam uzstādīšanas / nodošanas datumu un garantijas periodu.

Alternative Text
Alternative Text

5.

Nodrošiniet kvalitatīvu apkalpošanu

Viena no vissvarīgākajām lietām veiksmīgai uzņēmējdarbībai ir klientu apkalpošana. Pēc projekta pabeigšanas un rezultāta nodošanas klientam rūpējieties par turpmāku klientu apkalpošanu. Modulī Servis varat izveidot pieprasījumus, kas saistīti ar projektu un objektu, un atrisināt klientiem radušos jautājumus. . Šo moduli var integrēt ar jūsu e-pastu - automatizējiet pieprasījumu veidošanas un atbilžu nosūtīšanas klientam procesus.

Jūs esat iepazinies ar pamata rīkiem, kas var palīdzēt jums pārvaldīt savus projektus – mēs ceram, ka jūs izmantosiet šos padomus.

Vēlaties izmēģināt vai pasūtīt?


Atklājiet Hanna CRM priekšrocības 30 dienas bez maksas!

Izmēģināt bezmaksas