Integrācijas risinājumi
paplašinot uzņēmējdarbības iespējas
Hanna CRM ir sagatavota integrācijas pakete, un tā ir atvērta integrācijai ar jūsu izvēlētajām platformām
Reāllaika dati
Piekļūstiet datiem no citām uzņēmuma sistēmām. Jaunākā aktuālā informācija palīdz pieņemt pareizos lēmumus.
Automatizēti procesi
Aizmirstiet manuālu datu ielādi vai sinhronizācijas aktivizēšanu. Visi datu apmaiņas procesi tiek veikti automātiski.
Abpusējā integrācija
Aktuālo datu imports un apstrādāto datu eksportēšana uz ārējām sistēmām.
El. pasta integrācija
Hanna CRM ir izveidota integrācija ar e-pastu. Katrs sistēmas lietotājs var aktivizēt e-pastu. pastkastes skenēšana un vēstuļu glabāšanu pie sistēmā esošiem kontaktiem un potenciālajiem klientiem. Sarakstes vēstures glabāšana sistēmā nodrošina produktīvāku pārdošanas procesu un kvalitatīvāku esošo klientu apkalpošanu.
Vēlaties izmēģināt vai pasūtīt?
Atklājiet Hanna CRM priekšrocības 30 dienas bez maksas!
Integrācija ar telefonijas risinājumiem
Sagatavota integrācija ar telefonijas risinājumiem palielina sistēmas priekšrocības ikdienas pārdošanas vai klientu apkalpošanas operācijās. Šīs integrācijas galvenās funkcijas ir:
Ienākošo un izejošo zvanu ierakstīšana;
Zvanītāja ID;
Zvana saistīšana ar darbinieku;
Zvanu atskaites.
Tele2 Mobīlā stacija →
Integrēta ar Tele2 Tasker sistēmu
Hanna CRM ir integrēta ar Tasker sistēmu. Šī spēja paplašina Hanna CRM funkcionalitāti un nodrošina mobilo darbinieku darba procesu pārvaldību. Uzdevumi darbiniekiem tiek nodrošināti, izmantojot mobilo lietojumprogrammu, tāpēc šiem darbiniekiem nav nepieciešama tieša piekļuve CRM sistēmai. Savstarpējā integrācija ļauj reāllaikā uzraudzīt uzdevumu statusu.
Plašāk par Tasker →
Kalendāra integrācija
Spēja aktivizēt uzdevumu integrāciju ar Google kalendāu ar Office365 ļauj piekļūt ieplānotajai darba kārtībai no dažādām ierīcēm..
Klienti par Hanna CRM
Uzņēmumā ir vairāki pārdošanas kanāli, Hanna CRM mums palīdzēja integrēt dažādus departamentus labākai klientu apkalpošanas sasniegšanai. Svarīgas priekšrocības ir Mobīlās stacijas funkcija un integrācija ar e-pastu. Tāpat Hanna CRM klientu apkalpošanas nodaļa ir vienmēr atvērts jaunām idejām dēļ programmas funkcionēšanas. Radušās problēmas un jautājumi tiek ļoti ātri atrisināti.
Mēs strādājam ar Hanna CRM programmu grāmatvedības uzņēmumā. Pateicoties Hanna CRM programmai darbiniekiem ir skaidri izveidoti uzdevumi, var uzraudzīt viens otra nodarbinātību, redzēt kuri uzdevumi bija atlikti un cik daudz laika aizņēma, vērot tuvojošos termiņus. Kad sākām lietot Hanna CRM programmu, nepalika aizmirstu vai nepabeigtu uzdevumu.
Hanna CRMprogramma ir integrēta ar dažām citām sistēmām, tāpēc bija viegli sākt lietot šo programmu. Šī sistēma ir viegli pieejama no betkura mobīlā telefona. CRM integrācija ar Tasker programmu palīdzēja mums operatīvi uzlabot savas apkalpošanas aktivitāti.
Integrācija ar MailerLite
Hanna CRM integrācija ar MailerLite automatizē mārketinga e-vēstuļu un piedāvājumu sūtīšanu Jūsu klientiem. Integrācija ļauj mērķtiecīgi segmentēt klientus un pēc klienta īpašībām atšķirt, kurai e-vētsuļū saņemēju grupai piešķirt konkrētu klientu. Šī funkcionalitāte ietaupa jūsu dārgo laiku un ļauj tikai dažu sekunžu laikā iepriecināt klientus ar personalizētiem e-pastiem.
Plašāk par integrāciju →
Integrācija ar Twilio SMS
Hanna CRM integrācija ar Twilio SMS automatizē īsziņu sūtīšanu jūsu potenciālajiem klientiem. Sistēmā varat izveidot SMS veidnes un norādīt, kad īsziņa jānosūta potenciālajam klientam. Pateicoties šai integrācijai, ir viegli sazināties ar nākamajiem klientiem, atgādināt viņiem par vissvarīgākajām lietām un veikt konsekventu komunikāciju!
Integrācija ar Zapier
Šāda veida integrācija vēl vairāk uzlabo Hannas CRM pielāgošanas iespējas. Ar Zapier rīka palīdzību jūs varat integrēt CRM sistēmu ar dažādām programmām un IT risinājumiem.
Vairāk par Zapier →
Integrācija ar grāmatvedības programmatūru
Savstarpēja integrācija ar grāmatvedības sistēmām (Rivilė, Pragma, iScala uc) paplašina Hanna CRM funkcionalitāti un nodrošina piekļuvi grāmatvedības datiem reāllaikā. Kontaktu, preču, atlikumu, priekšapmaksas un pārdošanas rēķinu divpusējā integrācija.
Izmēģināt bezmaksas →
API
Hanna CRM ir programmatūra API, kas ļauj integrēt sistēmu ar citām iekšējām vai ārējām programmām, kuras izmanto jūsu uzņēmums.
Izmēģināt bezmaksas →
Vēlaties izmēģināt vai pasūtīt?
Atklājiet Hanna CRM priekšrocības 30 dienas bez maksas!