Kas ir CRM sistēma?

Sakaru ar klientu vadības sistēma

CRM sistēmas priekšrocības

Mūsdienu CRM sistēmas veic tik daudz funkciju, ka tās var aizstāt pat… līdzstrādniekus! Tiešām, kāpēc strādāt garlaicīgus, atkārtotus darbus, ja to visu var paveikt dators? Tātad, jūs varētu teikt, ka CRM sistēma ir neviens cits kā labākais darbinieks!

Un, kamēr darbi notiek ar nepārtrauktu datoru, kolēģiem būs iespēja demonstrēt savas prasmes, veicot tos uzdevumus, kur viņu spējas un zināšanas patiešām ir nepieciešamas. Apspriedīsim sīkāk, kā tas darbojas un kā CRM sistēma var pilnībā mainīt organizatorisko struktūru un kurus līdzstrādniekus “aizstāt”.



CRM sistēma - administrators

Katrā uzņēmumā administrators ir persona, kas pirmais sagaida klientu, neatkarīgi no tā, vai viņš atnāca ar smaidu, jautājumu vai sūdzību. CRM sistēma var darīt to pašu! Tās funkcijas ļauj uzturēt ļoti efektīvukomunikāciju ar klientiem. Piemēram, ja rodas jautājumi, klients var automātiski saņemt atbildes uz tiem (ja tas ir viens no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, uz kuriem atbildes tiek sagatavotas iepriekš), vai arī to var nosūtīt atbildīgajam darbiniekam. Ja klientam ir problēmas vai ir sūdzība, sistēma viņam piedāvās reģistrēt pieprasījumu un iesniegt to atbildīgajam darbiniekam - tāpat kā "īsts" administrators. Protams, visas šīs funkcijas vislabāk darbojas virtuālajā telpā, un var rasties problēmas ar kafijas pagatavošanu … Bet CRM sistēma, tāpat kā "īsts" administrators, periodiski var veikt kafijas pasūtījumus un piegādāt tos pašiem piegādātājiem!

Hanna CRM klientų valdymas

CRM sistēma - pārdošanas vadītājs

Pārdošana tirdzniecības uzņēmumos ir galvenais ienākumu avots kurš ir atkarīgs tikai no darbiniekiem. Vai šos darbiniekus var aizstāt arī ar sistēmu? Apsveriet CRM sistēmu kā jaunāko pārdošanas vadītāju, kuram laiku pa laikam nepieciešams pieredzējušā pārdošanas vilka padoms vai palīdzība. Sistēma var nosūtīt līguma pagarināšanas pieprasījumus lojāliem klientiem, tādējādi vienkāršojot procesu un ietaupot ne tikai pārdevēja, bet arī pircēja laiku. Un jauni klienti? CRM sistēmai nav problēmu viņus "uzrunāt", vienkārši dodiet tai iespēju - sagatavojiet piedāvājumu un tā nosūtīs pakalpojumu reklāmas visiem datu bāzē esošajiem adresātiem.

Hanna CRM projektų valdymo sistema

CRM sistēma - biznesa analītiķis

Lielāki uzņēmumi maksā lielu naudu profesionāļiem, kuri vāc un analizē uzņēmuma iekšējos datus. Tas tiešām ir augsta atalgojuma vērts darbs, jo tradicionālo risinājumu izmantošana visu procesu padara diezgan sarežģītu. Tikai ne ar CRM programmu, kas visus datus apkopo automātiski un bez papildu personāla piepūles. Tādējādi, strādājot ar programmu, dati jau atrodas sistēmā, un tikai uzklikšķinot uz dažiem taustiņiem ļaus jums redzēt to analīzi no dažādiem leņķiem. Ātri, efektīvi un noteikti lētāk nekā daži analītiķi - viņiem drīzāk uzticētu tādu procesu analīzi, kuros nepieciešams cilvēciskais faktors.

Hanna CRM užduočių valdymas

CRM sistēma - nodaļas vadītājs

Nodaļas vadītāja galvenā funkcija ir nodrošināt sava komandas darba efektivitāti. Lai to panāktu, vadītājam jāapkopo informācija par katra darbinieka sasniegtajiem rezultātiem un veicamajiem uzdevumiem, laicīgi jaredz, kādi pasākumi jāveic, un jāuztur "labs temps". Tas ir smags un sarežģīts darbs, un, ja komanda ir lielāka, nodaļas vadītājs, izmantojot tradicionālās metodes, vienmēr būs noguris un apgrūtināts, viņš vienkārši nespēs veikt papildu uzdevumus, piemēram, motivēt darbiniekus vai uzlabot mikroklimatu.

Šo situāciju būs ārkārtīgi viegli atrisināt, ja nodaļā "pieņemsiet" vel vienu vadītāju - CRM sistēmu. Šis "vadītājs" strādā bez pārtraukumiem vai brīvdienām, vienmēr novēro katru darbinieku, reģistrē rezultātus un sniedz tūlītēju ieskatu, tiklīdz rodas situācija, un pilnībā norobežojas no tādiem cilvēciskiem faktoriem kā simpātijas un antipātijas, sociālās attiecības utt. Jā, CRM sistēma lieliski darbosies kā nodaļas vadītājs un nodrošinās darba efektivitāti. Faktiskais vadītājs varēs ātri un efektīvi deleģēt uzdevumus un nepārtraukti vadīt nodaļas darbu un nekavējoties reaģēt uz radušajām situācijām. Turklāt darbs ar sistēmas palīdzību noteikti dos viņam laiku neformālai komunikācijai un motivācijas sistēmas ieviešanai.

Hanna CRM integracija su Tasker Tools

Kā CRM sistēma maina darbiniekus?

CRM sistēma var vatlikt daudzas funkcijas, kas būtībā ir atkārtoti uzdevumi. Uzdevumi, ko darbinieki veic ikdienā. Ekonomiskais moments - CRM sistēma, iespējams, nekad nemaksās tik daudz, cik visu šo darbinieku algas. Tomēr, lai izveidotu biznesu, darbinieki ir absolūti nepieciešami, tikai ar sistēmas palīdzību izgrozīties neizdosies. Vismaz ne tuvākajā nākotnē (cik lielā mērā šādas un līdzīgas sistēmas uzlabosies nākotnē, par to var tikai sapņot).

No otras puses, pārņemot darbinieku uzdevumus, CRM sistēma atbrīvo viņu darba kārtību. Tādējādi, tā vietā, lai veiktu garlaicīgus, atkārtotus vai mehāniskus uzdevumus, darbinieki var būt daudz ieguvīgāki. Faktiski tas paver uzņēmumam jaunus apvāršņus un iespēju izmantot personāla radīto potenciālu. No otras puses, darbu ar CRM varētu izmantot arī kā motivācijas instrumentu. Apsveriet, ka galu galā pat augsti kvalificēti darbinieki, piemēram, juristi, projektu vadītāji vai dizaineri, ikdienā saskaras ar uzdevumiem, kas vienkārši "norij" laiku un neprasa kompetenci. Tikai padomājiet, kā pieaugtu šāda darbinieka efektivitāte, ja viss ārpus darbs vienkārši pazustu? CRM sistēma ir tas "kolēģis", kurš vienmēr ir gatavs jums palīdzēt.

Hanna CRM integracija su Tasker Tools


Vēlaties izmēģināt vai pasūtīt?


Atklājiet Hanna CRM priekšrocības 30 dienas bez maksas!

Izmēģiniet bezmaksas