Palīdzība klātiene

Viens no Hanna CRM sistēmas svarīgākajiem punktiem ir tiešraides palīdzība un padomi


Saruna online (čats)

Sazinieties ar mums, izmantojot Čata funkciju, un speciālisti, kas strādā Hanna CRM komandā atbildēs Jums reāllaikā. Šīs sarunas priekšrocība ir tā, ka jūsu gaidīšanas laiks tiek samazināts līdz minimumam. Čata sarunā piedalās Hanna CRM komandas loceklis, tāpēc pārbaudīt jums aktuālu informāciju vai dalīties ar vizuālo materiālu ir daudz vieglāk un ātrāk.

Chat

Lietotāja vadītājs

Lai jebkurā laikā atrastu atbildi uz jūsu jautājumiem, mēs esam sagatavojuši detalizētu Hanna CRM sistēmas moduļu un to iestatījumu aprakstu. Lietotāja vadītājs ir pieejams vietnē help.hannacrm.eu - šeit varat izmantot arī čata sarunas funkciju!

Vartotojo gidas

Mācību video

Iepazīšanai ar sistēmu un galveno moduļu un funkciju pārskatei esam izdveidojuši Hanna CRM mācību video. Tie ir īsi video kuros demonstrējam kā izveidot ierakstu, dzēst, rediģēt, saistīt ar uzdevumu, izmantot meklēšanu, filtrēt sarakstu un t.t.. Video var noskatīties Hanna CRM Youtube kanālā.

Mokomieji video

Lietošanas scenāriji

Lai izdotos ieviest veiksmīgu procesu un saņemt maksimālus ieguvumus no Hanna CRM sistēmas, mēs esam izstrādājuši lietošanas scenārijus. Scenāriji apraksta, kādas darbības jūs varat veikt ar Hanna CRM sistēmu, lai apmierinātu konkrētu vajadzību. Lietošanas scenāriji ir atrodami šeit.

Naudojimosi scenarijai

Palīdzība e-pastu

Alternatīva Čats ir konsultācija pa e-pastu. Hanna CRM konsultanti jums atbildēs pēc iespējas operatīvāk. Hanna CRM palīdzības centra e-pasts ir support@hannacrm.eu.

Pagalba el. paštu

Palīdzība telefoniski

Telefonsarunas laikā varat sīkāk detalizēt savas vajadzības un jautājumus, un jūs uzreiz saņemsiet atbildes. Lai sazinātos ar Hanna CRM speciālistu zvaniet +370 643 59995.

Pagalba telefonu

Vēlaties izmēģināt vai pasūtīt?


Atklājiet Hanna CRM priekšrocības 30 dienas bez maksas!

Izmēģiniet bezmaksas